Novi Duster ima velikodušnu ponudu opreme* - po Dacijinim cijenama - poput tempomata i limitatora brzine, sistema pomoći za parkiranje straga, impulsnog otvaranja stakala i mjerača vanjske temperature. Jednostavan i intuitivan, multimedijski sistem MEDIA NAV s 18-cm ekranom osjetljivim na dodir, omogućuje upravljanje različitim mogućnostima: navigacijom, telefoniranjem, radiom, medijima... Zahvaljujući povezivanju putem Bluetootha®, možete telefonirati slobodnih ruku**, slušati muziku s drugih, prenosnih uređaja s Bleutoothom® (audio streaming) ili direktno, spajajući ih preko USB utičnice ili 3,5 mm utičnice na armaturnoj ploči. Tehnika koja se pokazala pouzdanom i sasvim korisnom.
Fokusiran na tehniku i konstruisan da može savladati sve prepreke, Novi Duster opremljen je novim motorima koji pružaju velik užitak u vožnji i imaju malu potrošnju goriva te smanjenu emisiju CO2. Način rada „Eco” i indikator promjene stepeni prenosa dodatno omogućuju vozaču da u svakom trenutku smanji potrošnju i emisije.
Još savremeniji, Novi Dacia Duster nije zbog svega toga zanemario svoje pustolovne kvalitete, testirane na svim terenima.
* Zavisno od verzije
** Savjetujemo vam da ne telefonirate u vožnji
Sasvim obnovljen, unutrašnji izgled Novog Dacia Dustera zadržao je udobnost limuzine, ali je jasno da pripada svijetu automobila s pogonom na sve točkove.
Nova armaturna ploča, sasvim preoblikovana upotrebom kromiranih detalja, pojačava robusni izgled Novog Dustera. Novi Duster praktičniji je i opremljen* novostima poput komandi za električno pomicanje stakala u vratima, kozmetičkih ogledala, stropnog svjetla straga, utičnice od 12 V...
Novi Dacia Duster usto nudi četiri nova tipa presvlaka, od kojih je jedan kožni, dostupan s višom razinom opreme.
Nova, preoblikovana sjedišta, pojačan naslon stražnje klupe i nova polica koji je ujedno čvrsti poklopac za prtljagu povećavaju udobnost i prilagodljivost. Tamnije boje unutrašnjosti naglašavaju snažan karakter i pustolovni stil Novog Dacia Dustera.
*Zavisno od verzije
Pravi terenac
Konstruisan za vožnju po svim terenima, Novi Duster pravo je terensko vozilo sa stvarnim sposobnostima za savladavanje svih prepreka…
Dacia Duster kompaktan je i lagan automobil za svoju veličinu, a to mu omogućuje veliku okretnost i pomaže snalaženju na svim terenima, čemu, uz bolju vidljivost, doprinosi i povišen vozačev položaj.
Mjenjač ima kratak prvi stepen prenosa** (5,79 km/h pri 1000 o/min) za vožnju neravnim terenom, kretanje na uzbrdici ili pod opterećenjem i zadržavanje vozila na nizbrdici.
* 20,5 cm za verziju s pogonom na dva točka
** za mjenjače sa šest stepeni prenosa
Najveća prednost
Dusterov pogon na sve točkove temelji se na priznatoj Nissanovoj stručnosti. Upravo mu je on omogućio savladavanje prepreka u Sahari i doveo ga na sve tri stepenice pobjedničkog postolja na ovogodišnjem reliju Aicha des Gazelles (u razredu crossovera)!
Vožnja po svim terenima
Na cestama s dobrim uslovima prianjanja i autocestama potreban je pogon samo na dva točka. Kod njega je obrtni moment motora raspoređen na prednje točkove što omogućuje optimalnu potrošnju goriva.
Na svim vrstama cesta, bez obzira na brzinu vožnje i uslove prianjanja, način rada Auto automatski raspodjeljuje obrtni moment motora između prednje i stražnje osovine. Tako se postiže najbolji kompromis između ležanja na cesti i vučne sile.
U teškim uslovima vožnje ili na neravnom terenu, poput blata ili pijeska, način Lock raspodjeljuje obrtni moment motora između prednje i stražnje osovine na sve točkove radi što lakšeg prolaska. Kontrola motora i kočnice prilagođeni su pogonu na sve točkove.
Dusterov razmak od tla iznosi 21 cm* i ima velike prelazne uglove (prilazni ugao 29,3°, ugao uspona je 23°, a odlazni ugao 34,9°) te pravi pogon na sve točkove. Građa mu omogućuje da se uhvati ukoštac sa svim uslovima na cestama ili terenu. S intuitivnim upravljanjem integralnim pogonom, potpuno se sigurno prilagođuje se svakoj situaciji.
Što biste više mogli poželjeti od pogona na sve točkove?