Vanjski izgled Méganea RS izuzetno je prepoznatljiv i izraz je njegovih velikih mogućnosti i napredne tehnologije. Prednji dio oduševljava proširenim blatobranima, prednjim odbojnicima s aerodinamičnom letvicom po uzoru na F1 te svjetlima sa svjetlećim diodama.
Straga automobilu pečat daju poseban spojler i difuzor zraka. Upadljivi aluminijski naplatci dimenzije 18'' (ili 19''), posebna boja RS Jaune Sirius i paket F1 Design omogućuju oblikovanje ekskluzivnog vozila po željama kupca.
Različiti ukrasni šavovi žute ili crvene boje (zavisno od presvlaka) svjedoče o pažnji posvećenoj pojedinostima u unutrašnjosti. Upravljač, instrumenti, ručica mjenjača, aluminijske papučice i sjedišta osmišljeni su za performanse i efikasnost. Mégane RS serijski je opremljen sportskim sjedištima s ojačanom bočnom potporom. Uz doplatu možete dobiti sportska sjedala Recaro, primjerena vožnji trkaćom stazom.
Najzahtjevnijim kupcima Mégane RS nudi kožna sjedišta u tri boje: tamnoj, kombinaciji tamne i svjetle kože te presvlake Recarovih sjedišta od tamne kože.
Mégane RS kolekcije 2012. pogoni benzinski motor 2.0 Turbo koji razvija 265 KS (195 kW) pri 5500 obr/min i obrtni moment od 360 Nm pri 3000 obr/min. Taj je motor slavu stekao rekordom na Nürburgringu (u kategoriji vozila s prednjim pogonom).
U Renaultu su radili na akustičnosti motora na razini ispuha i kabine kako bi užitak u vožnji bio veći.
Pravi telemetrijski sistem, RS Monitor omogućuje praćenje i mijenjanje različitih parametara vozila.
S emisijom od 190 g CO2 taj je motor najbolji u svom razredu.
Mégane RS koristi poznati prednji ovjes s nezavisnim upravljačkim uglom koji garantuje efikasan prenos snage na pogonske točkove. Uz doplatu dobijate samoblokirajući diferencijal koji još bolje iskorištava mogućnosti šasije. A ako doplatite i za gume Bridgestone Potenza RE050A namijenjene trkaćim stazama, uhvatit ćete još nekoliko desetinki sekunde.
Sa sistemom Dynamic Management RS vozilo dobiva još nekoliko lica. U “normalnom” načinu rada uključeni su svi sigurnosni sistemi i ograničena je potrošnja goriva. U “sportskom” načinu isključuje se servo uređaj, a parametri sistema za kontrolu stabilnosti (ESP) prilagode se sportskom stilu vožnje. Reakcija papučice je brža. Pri načinu “ESP off” kontrola stabilnosti sasvim je isključena pa vozač može potpuno pokazati svoj dar sportske vožnje.